Vissers Advies - Kantoor

Haarfijne uitleg bij Vissers Advies

Verdwaald in het doolhof van hypotheken en verzekeringen? Je bent niet de enige. Je wilt een góede hypotheek en een góede verzekering, en het liefst zo voordelig mogelijk. Dat begrijpen wij. Bij Vissers Advies leggen wij je haarfijn uit wat alles inhoudt en we geven degelijk advies. Twan Vissers legt uit wat hij belangrijk vindt in het vak van assurantiën en waarom hij juist daarvan de centrale waarden van Vissers Advies heeft gemaakt.

http://Spreekkamer%20-%20Vissers%20Advies

Twan Vissers: Anders dan anders.

Ik vond het vak ‘Assurantiën’ op school zó saai dat ik het liet vallen. Dáár ga ik mijn werk niet van maken, dacht ik. Totdat ik via enkele omzwervingen terecht kwam bij een verzekeringskantoor in Etten-Leur. Ik mocht er beginnen met polismappen opbergen. Over saai werk gesproken…

Neus, oog & oor voor het vak.

Het klopt wat ze zeggen: onderaan beginnen leert je pas écht het vak kennen. Via die polismappen leerde ik dat assurantiën een enorm veelzijdig vakgebied is. Ik bleek er bovendien een goede neus voor te hebben. Ik werk heel nauwgezet en heb oog voor de kleine lettertjes. Daarnaast vind ik het belangrijk om een flinke voorraad parate kennis in mijn hoofd te hebben. Ik hoef nooit iets op te zoeken in de computer als ik met een klant spreek. Dat geeft mij de ruimte om aandachtig naar de klant te luisteren, en om met dezelfde aandacht situaties te observeren. Ik gebruik mijn hersens en daardoor kan ik voor mijn klanten een stapje extra zetten.

Simpel Normaal

Goede dienstverlening-met-een-stapje-extra zit vaak in simpele dingen. De telefoon aannemen bijvoorbeeld, of snel terugbellen. Een e-mail meteen beantwoorden. Vragen - hoe ingewikkeld ook - helder beantwoorden. Problemen en situaties snel en adequaat oplossen, afspraken nakomen, de belevingswereld van de klant snappen. Duidelijk uitleggen hoe het zit, ook al is dat soms geen goed nieuws. Het belangrijkste is dat een klant meteen weet waar hij of zij aan toe is. Ik vind dat allemaal heel normaal, en ik heb er dan ook de centrale waarden van gemaakt bij Vissers Advies.

Ons Team

Naam van Achternaam - Functiebeschrijving - Vissers Advies

Vacature

Commercieel medewerker verzekeringen

Naam van Achternaam - Functiebeschrijving - Vissers Advies

Desiree

Assurantie adviseur

Naam van Achternaam - Functiebeschrijving - Vissers Advies

Charissa

Assurantie adviseur

Naam van Achternaam - Functiebeschrijving - Vissers Advies

Stijn

Assurantie adviseur

Naam van Achternaam - Functiebeschrijving - Vissers Advies

Twan

Assurantie adviseur

Vissers Advies - Bedrijfspand

Versterk jij ons team?

Opzoek naar een uitdagende baan in de verzekeringssector? Aan de hand van een aantal simpele vragen kun je ons over jezelf vertellen en overtuigen van jouw persoonlijke specialiteiten.

Kennis maken

Ingewikkelde vraag? Stel hem gewoon.

Sommige verzekeringsvragen zijn ingewikkeld. Hoe sluit je bijvoorbeeld een verzekering af in het buitenland? Waar moet je aan denken als je een festival organiseert? Kun je je activiteiten op YouTube verzekeren tegen plagiaat of aansprakelijkheid? Leg je vraag of situatie voor aan Vissers Advies. Tien tegen één dat wij ergens aan denken waar jij nog niet op gekomen was. Wij denken met je mee en vinden het beste antwoord op jouw vraag.

Vissers Advies - Klantenservice

Tanden erin.

Bij Vissers Advies hebben we ervaring met ingewikkelde zaken. Veel ervaring. Wij zetten er graag onze tanden in als het moeilijk dreigt te worden. Jij gaat naar huis met duidelijkheid. Je weet wat je moet verzekeren en hoe je dat moet doen. Wij zoeken voor je uit welke maatschappij het beste bij jouw situatie past en we verzorgen de bemiddeling. Let op: wij zijn niet gebonden aan enige verzekeringsmaatschappij. We komen bij onze advisering altijd op voor jouw belang.

Vragen? Aan alles gedacht?

Heb je vragen over jouw verzekeringen? Wil je een specifieke situatie of omstandigheid verzekeren en wil je er zeker van zijn dat je aan álles gedacht hebt? Bel of e-mail ons. Wij antwoorden snel en duidelijk; je weet meteen waar je aan toe bent.